BARNEVELD - ‘Een beeld zegt meer dan 1000 woorden’, en zo werkt het ook bij advertenties. Helaas was er nooit de mogelijkheid om beeld toe te voegen aan je tekstadvertentie op de zoekresultatenpagina van Google, maar daar is nu verandering in gekomen, aldus webbureau Webleads

“Naast alle tekstuele extensies die je toe kon voegen aan de tekstadvertenties (denk aan locatie, telefoonnummer, prijzen en promoties) is het nu namelijk ook mogelijk om afbeeldingen toe te voegen”, vertelt Ben van Luttikhuizen, eigenaar van Webleads. “Ideaal om je product beter uit te lichten en om nog beter op te vallen tussen de advertenties van je concurrenten. Door de afbeelding valt de advertentie nog meer op en zullen gebruikers sneller op jouw advertentie klikken. Daarnaast zorgt het ervoor dat mensen direct een beeld hebben van wat ze kunnen verwachten op je website, waardoor het de relevantie van de advertentie verhoogt. En dat dit daadwerkelijk zo werkt, weet men bij Webleads inmiddels vanuit de praktijk.”

www.webleads.nl