BARNEVELD – Coffee@Work zet per 1 februari een nieuw online concept in de markt om ook de koffieliefhebber thuis te voorzien van een superieure koffiebeleving. Met de lancering van de nieuwe website coffeeathome.nl en een Experience Center in de showroom aan de Edisonstraat 4 wil de landelijk opererende onderneming ook de particuliere markt veroveren.

Het Experience Center is dagelijks geopend en fungeert als persoonlijke aanvulling op de website, vertelt commercieel directeur Peter Canta. De verwachting is dat de meeste klanten een koffiemachine van coffee@home.nl gewoon online zullen bestellen, maar wie hieraan behoefte heeft, kan in het Experience Center nader kennismaken met de koffiemachine van zijn of haar voorkeur.

Persoonlijke relatie met onze klanten
“We nemen graag eventuele onzekerheid bij de aankoop van een koffiemachine weg. Onze adviseur beantwoordt alle vragen, geeft de nodige informatie en helpt bij het maken van een definitieve keuze. Het Experience Center geeft een persoonlijke tint aan de relatie met onze klanten en we denken dat daar behoefte aan is.”

Koffie-abonnement
Coffee@Home heeft uitsluitend koffiemachines van JURA in het assortiment. JURA staat bekend om betrouwbare apparatuur, innovatieve technologieën en nieuwe designs en is al jaren wereldleider op het gebied van volautomatische koffiemachines. Het design van JURA-koffiemachines wordt internationaal gewaardeerd. Diverse koffiemachines zijn inmiddels bekroond met gerenommeerde design awards. In combinatie met eerlijke, zorgvuldig geselecteerde koffiebonen uit alle werelddelen bedient Coffee@Home met deze koffiemachines een groeiende klantenkring van fijnproevers die een bovengemiddeld smakelijke kop kwaliteitskoffie weten te waarderen. Coffee@Home biedt de mogelijkheid van een abonnement waarbij de klant de gewenste koffiebonen gewoon in de brievenbus ontvangt. Binnen een koffieabonnement hebben klanten de keuze uit vier verschillende profielen die de koffiebranders van Coffee@Home hebben samengesteld.

Smaakbeleving
De smaak van kwaliteitskoffie wordt bepaald door verschillende factoren zoals soort, teeltgebied en klimaat, vertelt Canta. “In dat opzicht kan koffie met wijn worden vergeleken. Koffie wordt ook steeds vaker afgestemd op het eten. En koffiedrinken doe je net als het drinken van wijn niet omdat je dorst hebt. Het is een moment van genieten. Van smaakbeleving. Van het proeven van kwaliteit. Dat weten steeds meer mensen op waarde te schatten.”

Het online concept coffeeathome.nl is van de makers van Coffee@Work, dat de zakelijk markt bedient met een compleet assortiment voor de beste koffie op kantoor. Het Experiece Center is gevestigd aan de Edisonstraat 4.

www.coffeeathome.nl