BARNEVELD - No-nonsense. Rechttoerechtaan. Een nuchtere kijk op reclame. Dat is hoe Rico van Laar al meer dan 25 jaar zijn bureau runt en dat is hoe zijn klanten het graag willen hebben. Van ontwerp tot en met de realisatie.

De mening van de klant, dat vindt Van Laar Reklame belangrijk. “Wij denken mee met de klant. Ook werken wij vaak samen met ontwerpbureaus. Iedereen kan bij ons terecht als het om reclame gaat. Dat is precies de reden dat zoveel klanten ons weten te vinden.’’

Feestje
Nog net voor corona vierden Van Laar en zijn team een jubileumfeest in hun mooie ruime pand aan de Bellstraat 15 op De Valk. ‘’Nog net op tijd inderdaad. Bij die vijfentwintig jaar hebben we nog mooi even stil kunnen staan, samen met klanten, leveranciers en kennissen. Maar natuurlijk ook op een manier die goed bij ons past.’’ Het is die nuchterheid die past bij dit mooie reclamebureau dat één van de oudere bedrijven op De Valk is geworden. ‘’Maar dat we al een beetje bij de oudjes horen wil niet zeggen dat we niet bij de tijd zijn hoor,’’ lacht Van Laar. En dat is niks teveel gezegd. In een ruim bemeten pand is alle moderne apparatuur voorhanden om de klant te voorzien van goed doordachte ontwerpen en slimme reclame-uitingen. Met name de gevel- en autoreclame zijn takken van sport waarvoor Van Laar Reklame veelvuldig wordt ingezet. Maar ook voor ontwerp is dit het juist adres.

Groot netwerk
‘’We zijn blij met een groot netwerk. Eigenlijk bijna iedereen in Barneveld en ook velen buiten Barneveld kennen Van Laar Reklame wel. Waarom klanten voor Van Laar kiezen? Vanwege het snelle schakelen en de korte lijnen. Medewerkers die net een stap extra willen zetten en meedenken tot het eindproduct. Ook onze ervaring speelt hierin een rol. En dat zorgt voor onze kwaliteit.

Corona heeft bij deze echte Barneveldse reclameman nog nauwelijks invloed gehad op de orderportefeuille. “We hebben met name naam gemaakt in de bouwsector en die is over het algemeen flink doorgegroeid. De spelers in de bouw zijn blij met onze nuchtere aanpak. Eén telefoontje en ze rijden hier met een bus naar binnen die beletterd moet worden. Goed is goed. Strak is strak. Maar die aanpak geldt ook voor carwraps, spandoeken, reclamevlaggen, lichtreclame, fotobehang, drukwerk en ga zo maar door. Een compleet pakket. Het virus heeft daar ook nog spatschermen, waarschuwingsborden en -stickers aan toegevoegd. Hierdoor zoeken wij nog montagemedewerkers die onze klanten met enthousiasme willen bedienen.’’          

www.vanlaarreklame.nl