Grote krantenkoppen in bijna elke landelijke en regionale krant en een hot item bij RTL Late Night, Jinek en Hart van Nederland: veel vakantiehuisjes in Nederland zijn vies. 

De schoonmaak in vakantiehuisjes kan en moet echt veel beter, vindt de Consumentenbond. Dat vinden wij natuurlijk ook. Helaas heeft (nog) niet elke eigenaar of beheerder van bungalowparken dit door. De ‘marge’ op de verhuureenheden moet immers optimaal zijn. En dus wordt er bezuinigd op de noodzakelijke investeringen en/of de onderhouds-werkzaamheden (zoals goed schoonmaken).

Open calculatie
Als BDG Nederland BV doen wij hier niet aan mee. Daarom hebben we al meerdere keren de opdracht tot uitvoering van het schoonmaakonderhoud in een bungalowpark niet gekregen. Wat wij als BDG Nederland wel doen? Met eigenaren en beheerders die hiervoor openstaan gezamenlijk een open calculatie maken. En zowel de boven- als de ondergrens kwalitatief, maar ook financieel gezien voor deze werkzaamheden inzichtelijk maken. Dit levert ons gelukkig opdrachtgevers in de recreatiesector op, die dit als service naar hun huurdersbeleving etaleren én profileren.

Omroep Gelderland
De werkwijze van het team van BDG Nederland werd bevestigd door Omroep Gelderland, die opmerkte dat er ook bungalowparken waren die wél schoon en netjes waren. Laten dit nu nét onze opdrachtgevers zijn! Beheerders die onze profilering met bijbehorende financiële consequentie wel in hun bedrijfsbeleid hanteren en extra boekingen (en dus succes) ontvangen van de consumenten! Ze betalen hier weliswaar iets meer voor, maar kunnen verwachten dat hun vakantiehuis schoon en netjes is!

www.briljantgroep.nl