BARNEVELD - Gravity, het bureau van de Barneveldse ondernemer Marco Groenendijk is deze zomer flink in de prijzen gevallen.

Het bureau dat tot voor kort iOnline heette, pakte onder meer het hoogste podium in De Emerce 100 (categorie middelgrote bureau’s). ''In deze categorie nummer 1 worden betekent dat je wordt uitgeroepen tot het beste middelgrote bureau in Nederland,'' aldus Marco Groenendijk. ''Een groter compliment hebben we ons niet kunnen wensen nadat we een jaar geleden verhuisden van Barneveld naar Amersfoort. Een droomstart.''
Gravity won eveneens goud bij de European Gladiator Awards van Unilever en kreeg daarnaast een nominatie voor een AMMA award in de categorie 'Beste mediastrategie'. Gravity ontwikkelde voor Zwitsal een zelflerende babynamen-app voor aanstaande moeders. Dankzij de app kan Zwitsal een database bouwen om in latere fases van het ouderschap gericht met deze doelgroep te communiceren. De jury roemt Gravity om haar 'verfrissende aanpak'. Ook legde Gravity de hand op de Zilveren Dutch Interactive Award voor een app die de relatie tussen fans en artiesten versterkt.

www.gravity.nl