BARNEVELD - Opvallen in je netwerk of in de smaak vallen bij je werknemers en relaties? Het team van ProComm Partners helpt ondernemers elke dag met succes met passende, verrassende en creatieve relatiegeschenken en give aways.

Dagelijks is Harry van Voskuilen (links op foto) met zijn team met cadeautjes en geschenken bezig en daarmee heeft hij allesbehalve een saai beroep gekozen. Van luxe koffers en chique bureaulampen tot grappige sokken en een goedgevulde koeltas: voor elke gelegenheid slagen klanten er dankzij ProComm in om hun relaties te verrassen met een passend cadeau. Daar is vaak wat advies voor nodig, aldus Harry, want er is altijd meer mogelijk dan klanten denken. “We hebben vele honderden leveranciers en natuurlijk laten we ons inspireren op beurzen in binnen- en buitenland. Deze markt is continu in beweging.”

Al 40 jaar sponsor
Diverse klanten ontmoeten Harry en accountmanager Jeroen Visscher (rechts) via de businessclub van SDVB, de club waar ProComm Partners al vanaf de beginjaren van de onderneming mee verbonden is. Ruim twintig jaar geleden was eigenaar Joop van Veelen al sponsor. Harry, Jeroen en Joop voetbalden alle drie ook al vanaf hele jonge leeftijd bij de club.

De bijeenkomsten van de businessclub worden tot op de dag van vandaag met plezier en belangstelling bezocht, vertelt Harry. “Vooral de bedrijfsbezoeken zijn interessant. Het is leuk om te zien hoe andere ondernemers hun zaken aanpakken en om hun visie te horen. Maar ook de sprekers die worden uitgenodigd zijn de moeite waard.”

www.procomm.eu