BARNEVELD - NeoSEM is winnaar geworden van de Dutch Search Awards 2018. In de categorie ‘Beste gebruik van Search in Automotive’ won het Barneveldse onlinemarketingbureau met de MijnGarage-case. 

MijnGarage is een landelijk vergelijkingsplatform voor autogarages. NeoSEM en MijnGarage ontwikkelden samen de winnende strategie voor online marketing. De jury van de Dutch Search Awards (bestaande uit 42 marketeers ‘uit het veld’) roemde vooral de multi-channel insteek. De samenwerking tussen SEO en SEA kon de jury bekoren.

Afgelopen donderdag 22 november 2018 werd in evenementenlocatie De Fabrique in Utrecht de award uitgereikt. Uit handen van Tess Milne ontving NeoSEM de Dutch Search Awards.

Naast NeoSEM & MijnGarage waren ook giganten als Mercedes en Volkswagen genomineerd. Voor NeoSEM was het de tweede nominatie op rij. Vorig jaar werd het bureau ook genomineerd in de categorie Automotive. De Autohopper-case schopte het toen niet tot winnaar.

Dutch Search Awards is een initiatief dat excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. Het wordt georganiseerd door Elevate Digital en breed gedragen door (hoofd)sponsors als Bing van Microsoft en tech-platform Emerce. In 2016 werden onlinemarketingbureaus uit heel Nederland voor het eerst bekroond.

www.neosem.nl