BARNEVELD - Hoe schrijf je een effectief bericht voor je website. Hoe formuleer je een mail op zo’n manier dat hij doel treft bij de lezer? Wat moet je vooral wel en niet doen bij het maken van een offerte?

Deze en nog meer vragen komen aan de orde tijdens de Masterclass ‘Slim schrijven’ die Hiemstra Media heeft ontwikkeld voor MKB-ondernemers. De eerste sessie staat gepland voor woensdag 26 september.
‘’Wie slim schrijft verhoogt de kans op conversie, wint vertrouwen bij een potentiële klant en onderscheidt zich van de concurrent,’’ vertelt copywriter Rick Borkent van Hiemstra Media die deze masterclass gaat verzorgen. ‘’En het zijn vaak heel simpele tricks die een tekst de moeite van het lezen waard maken.’’

Serie workshops
De masterclass maakt deel uit van een serie workshops die in de loop van 2018 en 2019 gegeven worden. ‘’Er is een significante groep MKB-ondernemers die geen budget heeft om een marketingbureau in te schakelen. In deze masterclasses laten we zien dat dat ook niet altijd nodig is. Met een aantal simpele tools kan je zelf als ondernemer al heel veel doen om bijvoorbeeld hoger te scoren in Google, meer respons te krijgen op je social posts en om meer offertes om te zetten in opdrachten. Dat is het doel van deze masterclasses.
Via deze link is het masterclassaanbod te bekijken. Deelname aan de workshop vraagt een investering van 125 euro per persoon. De maximale groepsgrootte is acht personen, waardoor er alle ruimte is voor persoonlijke focus en bespreking van bedrijfsspecifieke schrijfuitdagingen.

www.hiemstramedia.nl