KOOTWIJKERBROEK - Wat is de online ervaring van klanten met jouw bedrijf? Ontdek het op de Webleads Experience Day op 21 november, die dit keer in het teken staat van de user experience.

Voor steeds meer organisaties is internet het belangrijkste marketing- en communicatiekanaal. Het is dan ook zaak om op dit vlak geen steken te laten vallen. Of anders verwoord; het is voor bedrijven van groot belang om zowel met de website en/of webshop als met online marketing optimaal in te spelen op de behoeften van (potentiële) opdrachtgevers. Middels een middagvol programma wil Webleads ondernemers en marketingmanagers uit de wijde regio inspireren en concrete handvatten aanreiken rond de zogeheten ‘customer journey’. En hoe zij hier online werk van kunnen maken. Gedurende de middag is er daarnaast ook voldoende ruimte om als ondernemers en marketingmanagers te netwerken en ervaringen uit te wisselen, onder het genot van een hapje en een drankje.

Huis van Innovatie

“Dit is het eerste jaar dat we de Experience Day openstellen voor een breed publiek”, vertelt Ben van Luttikhuizen van Webleads. “Mede dankzij de partners die zich aan het event hebben verbonden, hebben we daar dit jaar vakinhoudelijk en qua locatie de mogelijkheden voor. De middag wordt op 10 oktober georganiseerd in het ‘Huis van Innovatie’ in Garderen. Een inspirerende locatie waar de nieuwste technieken en tal van innovaties, zoals 3D-printing, zijn te bewonderen.” Benieuwd hoe u online meer resultaat kunt behalen door de user experience van uw website/webshop bezoekers te optimaliseren? Ga dan voor meer informatie en het reserveren van tickets naar event.webleads.nl.

webleads.nl