BARNEVELD – Greengiving heeft één van de drukste periodes van het jaar voor de boeg. In de laatste maanden van het jaar worden namelijk massaal kerst- en eindejaarsgeschenken besteld bij het duurzame bedrijf.

“De piek vindt vooral plaats in november en begin december. Dan is het echt alle hens aan dek. We zetten met z’n allen de schouders eronder en zorgen dat de klus geklaard wordt. Een hectische, maar zeker ook leuke periode”, aldus eigenaar Florus Floor.

Originele geschenken
In het kerstassortiment van Greengiving vind je geen traditionele kerstpakketten, maar stijlvolle duurzame geschenken die gepersonaliseerd kunnen worden. Denk aan een Dopper bedrukt met logo of naam, gevuld met Tiny Tony’s én verpakt in een mooi cadeautasje. Of een pakketje met een gegraveerde Bambook (een uitwisbaar notitieboekje) en een Tony’s Chocolonely reep met wikkel.

Je kunt ook zelf een pakket samenstellen met meerdere artikelen uit het assortiment.Green ScoreAlle kerst- en eindejaarsgeschenken van Greengiving zijn duurzaam, net als de rest van het assortiment. “Begin van dit jaar introduceerden we de Green Score. Dit is een systeem waarbij elk product op verschillende onderdelen wordt beoordeeld en punten krijgt toebedeeld. Zo kijken we bijvoorbeeld naar de gebruikte grondstoffen, het restproduct en de herkomst van het product. Met de Green Score maken we inzichtelijk hoe de producten binnen ons assortiment scoren. Bovendien helpt het klanten om producten onderling te vergelijken qua duurzaamheid.”

Bij Greengiving kunnen zowel grotere als kleinere bedrijven aankloppen voor een mooi eindejaarsgeschenk. Of het nu gaat om een geschenk voor medewerkers, klanten of relaties, het team denkt met je mee en adviseert je over productkeuze en bedrukkingsopties. Dankzij de eigen drukkerij, waar onder andere groeipapier (met zaden erin verwerkt) en Doppers worden bedrukt, kan er snel geschakeld en geleverd worden.

Specialist ‘groen geven’
Het Barneveldse Greengiving is al bijna 15 jaar specialist in duurzame relatiegeschenken en promotionele items. Het veelzijdige assortiment bestaat uit ruim 1.400 producten die zijn gemaakt van duurzame materialen, die geproduceerd zijn met respect voor mens en milieu en die bijdragen aan bewustwording wat betreft duurzaamheid.

De afgelopen jaren is Greengiving hard gegroeid. Niet alleen qua productassortiment en personeel, maar ook wat betreft afzetmarkt. Inmiddels komt een groeiend deel van de omzet uit het buitenland, met name binnen Europa. Vanuit het energieneutrale pand op bedrijventerrein De Briellaerd zet het team van ruim twintig medewerkers zich in om bedrijven en organisaties te helpen met duurzame relatiegeschenken.

Greengiving is al bijna 15 jaar specialist in duurzame relatiegeschenken en promotionele items. Het veelzijdige assortiment bestaat uit ruim 1.400 duurzame producten.

https://www.greengiving.nl/kerstgeschenken