KOOTWIJKERBROEK – Op 16 juni heeft Webleads samen met klanten, partners, leveranciers en (oud)-collega’s het twintigjarige jubileum gevierd.

Een sfeervolle safaritent, een baristabar en overheerlijke hapjes van PopUp Italian zorgden voor een mooie basis van het event. Het heerlijke weer maakte het plaatje compleet. “Het doel was enerzijds om een gezellige middag en avond te hebben met klanten en leveranciers, anderzijds om een stukje kennis te delen aan de hand van interactieve workshops tijdens het middagprogramma", vertelt Ben van Luttikhuizen van Webleads.  Zo konden de deelnemers kiezen uit drie workshops: SEO (zoekoptimalisatie), CRO (conversie optimalisatie) en de workshop Podcast, gegeven in de gloednieuwe studio. “Deze interactieve workshops werden gegeven door onze eigen collega’s. Voor degenen die benieuwd zijn naar deze workshops: ze zijn gratis terug te vinden op onze website.”

Als kers op de taart was er ook een VR-simulator aanwezig, waarop aanwezigen konden motorrijden. Er waren bovendien diverse games uit te proberen met een VR-bril. Ook werd er deze dag stilgestaan bij de uitreiking van een gratis website aan een goed doel. “Begin dit jaar hebben we uit alle inzendingen gekozen voor stichting Samarita. Zij ontvingen een waardecheque voor een nieuwe website ter waarde van 7.500 euro. Deze stichting helpt Hongaarse christenen in Roemenië en Oekraïne. Nu meer dan ooit kunnen vluchtelingen in Oekraïne hulp goed gebruiken. We willen iedereen nogmaals bedanken voor hun komst en gezelligheid, op naar de volgende twintig jaar!"

www.webleads.nl