BARNEVELD - Coffee@Work lanceert binnenkort een nieuwe website. Niet alleen het uiterlijk is veranderd, ook de techniek is aangepast. ,,Deze website sluit straks naadloos aan bij onze passie en kwaliteit en is klaar voor de toekomst.’’

,,Het was een enorme klus”, aldus commercieel directeur Peter Canta. ,,De website is geheel vernieuwd, maar dichter bij onze kwaliteit, passie en koffiebeleving dan ooit tevoren.’’ Het uiterlijk van de website is grondig onder handen genomen, en ook de inhoud en de techniek is aangepast. De nieuwe website beschikt over een ‘responsive design’ dat een optimale web-ervaring mogelijk maakt voor mobiele telefoons en grote computerschermen. Het scherm wordt automatisch aangepast aan de resolutie van het apparaat van de bezoeker. ,,De layout is overzichtelijk, de inhoud kort en krachtig’’, geeft Canta aan. ,,Op de homepagina kan men middels een Selector snel en eenvoudig uitkomen op de voor hem of haar geschikte koffie-apparatuur. Voor zowel de gastronomie als de zakelijke en particuliere markt maakt deze Selector de zoektocht naar het juiste koffie- apparatuur een stuk gemakkelijker.’’

Een ander hoogtepunt zijn de reviews; zowel op klant- als op machineniveau worden ervaringen van gebruikers gedeeld. Ook kunnen gebruikers middels een druk op de knop een willekeurige pagina van de vernieuwde website delen op Facebook, Twitter, Linked-In, Google + of simpelweg versturen via de mail. Canta: ,,Deze website sluit naadloos aan bij onze passie en kwaliteit en is klaar voor de toekomst. Natuurlijk weten we dat een website nooit helemaal af is. Net als aan de kwaliteit van onze product en service zullen wij hier dagelijks hard aan blijven werken!”

coffeeatwork.nl